poniedziałek, 19 maja 2014

WAŻNE INFO

Znów się powtarzam, ale to dla mnie naprawdę ogromna radość, że w końcu doczekałam się jakiegoś odzewu z Waszej strony. Miło czytać komentarze pod rozdziałami, pojawiające się pytania o nowy rozdział i ciągle wzrastającą liczbę wyświetleń. To dla mnie znak, że mój blogerski debiut nie był aż taki zły i to, że zdecydowałam się w ogóle zacząć udostępniać moje, jakby nie patrzeć nie najwyższych lotów "pisanie", które spotkało się z Waszą sympatią zarówno do mnie jak i do całej historii i bohaterów nie było aż takim złym pomysłem. Tym bardziej jest mi przykro, że byłam zmuszona podjąć taką a nie inną decyzję. Tak, blog zostanie tymczasowo zawieszony. Jak pewnie z niektóre z Was już wiedzą, w najbliższym czasie czekają mnie ważne egzaminy. Z początku myślałam, że nie staną mi one na drodze do dalszego pisania, jednak los spłatał mi figla dostarczając kolejnych przeszkód, z którymi będę musiała się wkrótce zmierzyć. 

Wrócę już niebawem, bo 20 czerwca. Mogę obiecać, że wówczas zasypię Was rozdziałami, że nie będziecie mogły nadążyć z czytaniem :D 

Nie znikam całkowicie, cały czas będę starała się zaglądać do Was, jednak mogę pojawiać się z opóźnieniem(Dzuzeppe, u Ciebie też się wkrótce pojawię :) )

Jeśli chcecie mnie wesprzeć duchowo, pocieszyć lub po prostu zwyczajnie pogadać do zapraszam na ASK-a lub gg(49959397)



A tymczasem,
do zobaczenia! :)
India

5 komentarzy:

  1. szkoda,ale bede czekac. Na tak swietne opowiadanie mozna poczekac :) Zycze powodzenia na egzaminach i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością będę czekała na twój powrót!
    Oczywiście powodzenia na tych egzaminach! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bede czekac ;/
    Powodzenia!
    P.S. pyszna kawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cię oczywiście do siebie zapraszam, ale w momencie, kiedy francuski będzie zdany na piąte :-D
    I tak e ogóle to powodzenia ci życzę i niech ci się umysł nagle nie zamknie, jak zadania przed sobą zobaczysz.
    Ja na panią doktor i Zbyszka poczekam ;)
    Buziaki,
    Dzuzeppe :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ;c
    Ale będę czekać ;)
    Pozdrawiam i powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń