niedziela, 29 grudnia 2013

Przeprosiny + życzenia noworoczne.

Kochani, strasznie, strasznie się cieszę, że jesteście ze mną tak licznie i wkrótce wspólnie przekroczymy magiczną barierę 5 000 tysięcy wyświetleń. Zakładając tego bloga nie spodziewałam się, że aż tylu osobom spodoba się moja grafomańska twórczość. Trochę mi smutno, że nie pokazujecie swojej obecności w komentarzach, ale niestety nie jestem w stanie nic na to poradzić. Niemniej jednak, z tego miejsca, w tym specjalnym poście, chciałabym podziękować wszystkim, bo pomimo, że niewielu z Was daje o sobie znać, to liczba wyświetleń mówi swoje. Dziękuję za każdy komentarz i za każde dodanie do linków czy obeserwowanych. To nasz wspólny sukces, dlatego proponuję stuknąć się lampką wirtualnego szampana ;D Przechodząc do mniej przyjemnej kwestii, chcialabym Was z przykrością poinformować, że ze względu na moje egzaminy rozdział nie pojawi się ani dziś, ani w ciągu najbliższego tygodnia. Przepraszam, ale egzamin semestralny to coś czego w żadnym wypadku nie mogę zawalić. Na koniec, w ramach rekompensaty krótkie życzenia noworoczne: A więc, życzę Wam, aby w nadchodzącym roku, tak ważnym dla polskiej siatkówki nie brakowało pozytywnych emocji z nią związanych. Życzę Wam spełnienia marzeń, motywacji i siły w dążeniu do celu i żeby ten rok był obfity w same szczęśliwe chwile.
Tymczasem zachęcam do umieszczania adresów swoich blogów w zakładce "Wasze blogi". Postaram się każdy blog odwiedzić i zostawić komentarz. Zapraszam również na gg: 5258549

I teraz już naprawdę na koniec specjalne podziękowania dla łasicy. Tak, wiem, że się powtarzam, ale łasica jest ze mną od samego początku dzielnie mnie wspierając. Dziękuję kochana!


Do zobaczenia wkrótce,
India


PS Zapomniałam życzyć wam wspaniałej i niezapomnianej zabawy Sylwestrowej! :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten blog i z nadziejąąą czekam na nową odsłonę! ;)

    Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love You India!!!
    Jestem i zawsze bede z Toba, by Cie wspierac!:)
    Caluje mocno i zycze najwspanialszych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dziękuję też cię kocham! Musimy kiedyś razem na mecz Skry wyskoczyć xD Dziękuję za życzenia i za to że jesteś-niby nic wielkiego, zwykłe komentarze, a bardzo mi pomagają i motywują :)

      Usuń
    2. Oj wiem, wiem. Mecz Skry? ZAWSZE!

      Usuń
  3. Na takie opowiadanie warto czekać! :) Nie przejmuj się, powodzenia na egzaminach i dużo niezapomnianych siatkarskich chwil w nowym roku 2014 ;)) Pozdrawiam! /Angie

    OdpowiedzUsuń