sobota, 7 grudnia 2013

Bardzo miła niespodzianka :)

Zostałam nominowana do Liebster Award. Bardzo dziękuję za nominację - Łasico, jesteś wspaniała, jesteś ze mną wiernie od początku co jest niesamowite i bardzo dla mnie miłe, że ktoś docenił moją pracę :)

Oto pytania od Łasicy:

1. Od kiedy siatkówka?
         
Siatkówką interesuję się stosunkowo od niedawna, wcześniej ograniczałam się do sporadycznego oglądania meczy. Nie jestem w stanie podać jakiejś konkretnej daty, stało się i już :)

2. Jaki jest Twój ulubiony siatkarz? I dlaczego?
       
 Zaskoczę czy nie, nie jest to Zbyszek Bartman jakby się pewnie mogło wydawać ze względu na to, że jest głównym bohaterem mojego opowiadania. Nie mam ulubionego siatkarza, jak powiedział kiedyś Mariusz Wlazły: Silna drużyna to 12 równych zawodników. Równych, czyli każdy jest tak samo ważny. Nie ma tu miejsca na ulubieńców.

3. Jaki mecz zapadł Ci w pamięć?

Jest wiele takich meczy. Te które w tej chwili mi przychodzą na myśl, to finałowy mecz Polska-USA Ligi Światowej 2012 i pamiętne: "Przestrzelił, przestrzelił Stanley! To jest koniec! To jest koniec tego meczu! I znów historia rodzi się na naszych oczach! Polacy wygrywają Ligę Światową po raz pierwszy w swojej historii!". Drugi mecz, który przychodzi mi do głowy to przegrany baraż z Bułgarią na tegorocznych Mistrzostwach Europy i Bartek Kurek rzucający swoją koszulką w stronę zrozpaczonych kibiców.

4. Co sądzisz o nowym trenerze Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej Mężczyzn?

Nominacja Stephana Antigi była dla wszystkich ogromnym szokiem. Nie wiem jakim trenerem jest Antiga, bo nie prowadził jeszcze żadnej drużyny, ale wiem, że jest profesjonalnym, świetnym, ambitnym zawodnikiem cieszącym się szacunkiem i podziwem wśród innych.  Z pomocą Blaina może wiele osiągnąć z naszą reprezentacją. Wierzę w niego i wiem, że będzie starał się udowodnić, że decyzja PZPS-u nie była głupim żartem.

5. Jakiej drużynie kibicujesz?

Kibicuję Skrze Bełchatów. :)

6. Skąd wziął się Twój pomysł na blog?

To było zupełnie spontaniczne.

7. Kim chcesz być w przyszłości?

Chcę robić coś, co będzie mi sprawiało radość. Tylko jeszcze nie mam pojęcia co to takiego :)

8. Jesteś jakąś adminką na fb? Jakiego fp?

Kiedyś byłam, ale zrezygnowałam. Aktualnie pracuję na jednej stronie siatkarskiej jako redaktor i korektor.

9. Jaki sport jest w Twoim życiu oprócz siatkówki?

Siatkówka jest na pierwszym miejscu, potem daleko za jest piłka nożna, tenis i  skoki i biegi narciarskie.

10. Grasz w siatkówkę w jakimś klubie?

Nie gram, bo pomimo, że siatkówka zajmuje bardzo ważne miejsce w moim życiu, to jakiekolwiek sporty w moim wykonaniu wyglądają komicznie :D

11. Lubisz Zbyszka Bartmana?

Lubię. Nie zwraca uwagi na komentarze innych tylko po prostu robi swoje. (Dobra, jest też przystojny ♥ )


No i to tyle, trochę się o mnie dowiedzieliście, jeszcze raz dziękuję za nominację, to dla mnie wielkie wyróżnienie.

Pozdrawiam serdecznie,
India :*

PS Rozdział pojawi się za tydzień :)









2 komentarze:

  1. Dziękuję, że znalazłaś czas na odpowiedzenie na kilka pytań:) Mam nadzieję, że Ci się spodobały... Czuję, że mogłabym rozmawiać z Tobą godzinami.
    pozdrawiam:) i czekam na kolejny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, jesteś świetna! :) Też czuję, że byśmy się zakumplowały, no cóż, wszystko jest możliwe! ;D pozdrawiam ;*

      Usuń